Monday, March 18

:)

Cik Hani | 21:31 | 0Comments |
Salam buat atuk :)

Hari nie genap setahun 7bulan atuk pergi........
Fa rindu sangat dekat atuk....fa rindu nak dengar atuk bercerita dengan fa...
lately nie fa rase sunyi sangat....fa tak tau apa yang ade dalam fikiran fa...
atuk, rindu nak tengok wajah atuk.. :(
tapi...fa takde sekeping pun gambar bersama dengan atuk............
fa cuma ukir wajah atuk dalam ruang ingatan fa....
insyaallah, fa mesti datang...jumpa atuk.......
hari hari fa lalui hidup tanpa atuk....fa..takde sape pun yang faham.......
sebak sangat rasa....fa rindu sangat nak cium tangan atuk......fa rindu semua tu atuk...
fa cemburu tengok orang lain, manje manje dengan atuk diorang...fa dah lama tak rasa macam tu...
kenape atuk pegi tinggalkan fa.........atuk tak sayang fa ke...........sedih sangat hati nie...........
tapi , fa tahu, siapalah fa nak lawan kuasa Allah....Allah lagi menyayangi atuk.....
fa doakan atuk sentiasa tenang kat sane.....fa sayang atuk sangatsangat............

No comments:

Post a Comment