Saturday, March 16

:)

Cik Hani | 10:20 | 0Comments |
Korang nak tau sumtink tak??..tadi fa kemas bilik....fa tak sengaja jatuhkan satu kotak nie....
dalam tu penuh kertas yang fa coretkan untuk dye..haha...selain dalam belog nie, memang fa suke menconteng...ape yang fa nak mesej kat dye, or ape ape yang berkaitan diri dye..memang fa suke sangat bazirkan kertas tu untuk dye :)...tapi lepas fa balek nilai hari tu...fa tak usik apeape pun dalam kotak nie...bile baca balek memang kelakar..senyum memanjang..hihi....tapi...nie isi hati fa kat dye kan..sukeaty fa lah nak tulis ape..bukan dye tau hahaha... :P


No comments:

Post a Comment