Thursday, February 21

Tahun nie

Cik Hani | 11:18 | 0Comments |
Tahun nie insyaAllah cucu cucu nenek nie berkumpul kembali!!..
kite berayaa puas puas!! hihihi.. :) tak sabar rasanya :) nampak gaya memang confirm confirm masa raya je dapat jumpe korang!~

erm, tahun nie juga...abg afiq kahwin..insyaAllah...perancangan lepas raya.
tapi setakat nie tak dengar pape berita lagi.. haaaa...
azim pulak, ahad nanti family mak uda nak datang kat uma gf dye. anta cincin tanda.
semalam pun heboh citer pasal nie je. kata nenek, family perempuan tu nak ke mekah. sebab tu minta sepupu fa yg hensem nie anta cincin. hihi. 

yang lagi sorang pulak, insyaAllah, ade la nanti berita yang dibawa oleh makngah. hihi..
rasa cemburu pulak dengan diorang nie...hihi..takpee tak kisahla ye, 
fa doakan semoga korang bahagia..dan semoga hubungan tu kekal
sehingga akhir hayat...aminnn :) nanti tahun nie kite jumpe erk..

RINDUU KORANG GILER GILER!!! :)



No comments:

Post a Comment