Wednesday, February 27

Rindu.

Cik Hani | 19:54 | 0Comments |
Jauh di sudut hati nie..nak sangat jumpe dye...
luangkan masa sama2..tapi entah nape kite rase memang kite tak jumpe dye langsung pun dalam masa dua minggu nie...urm..sedey sangat...tak tau la nak cakap macam mana....
hati dah rindu, tapi terpaksa akur juga...dye sibuk sejak kebelakangan nie...
kite tak nak menyusahkan dye, membebankan dye dengan perangai kite...
takpela, lain kali mungkin boleh jumpe lagi kan...urm....
kite rindu. rindu dye. rindu semua tentang dye. dengar suara rasa macam tak puas je. urm.
suke tengok bile dye senyum. hati pun senang je. kalau boleh, kite nak senyuman dye tu
biarlah untuk kite sorang......hehehe..rinduu dye sangat3..

No comments:

Post a Comment