Tuesday, February 19

Maafkan Kite Awak :(

Cik Hani | 00:31 | 0Comments |
Salam Malam Indah, maafkan kite sebab dah lama menyepi...
merajuk mungkin :) diri kite terlalu payah untuk meluahkan perasaan pada ketika ini.
entah kenapa, rasa macam teruk sangat perasaan nie. terlalu sedih mungkin :)
dah lama tak bercerita tentang si dye..rindu sebenarnya nak mencoret rasa hati untuk si dye :)

berharap esok masih ade peluang untuk kite, peluang ape erk?
peluang untuk mendapatkan ruang daripada si dye :) ruang untuk kite.
kite sedar sepanjang hubungan kite dengan dye, ade aje dugaan yang datang..
walaupun benda tu bende yang kecik, macam ternampak terlalu besar.
kite cube untuk membuat dye bahagia..kite nak jadi yang sempurna untuk dye..walaupun
kite tau, sukarnya nak membentuk kesempurnaan tu, tapi cukuplah sempurna untuk dye..

awak, kite terlalu bahagia bersama awak. seyesly, tak tak tak PERNAH jemu! sepanjang perkenalan
dan sepanjang mengenali awak, kite tersangat bahagia..walaupun kadang kadang kite tau kite dah buat awak kecik aty, lukekan aty awak, uat awak bengang, uat awak marah...kite MINTA MAAF awak! Sumpah awak! kite takde niat nak buat gitu kat awak! im sorry. kali sejuta. kite tau kite SALAH!

awak nak tau tak? dalam hati kite hanya ada awak seorang...takde dua, tiga, empat or yang paling penting! takkan pernah ADA yang dapat GANTIKAN tempat awak dalam HATI kite. sejak dulu, hati nie dah kena curi oleh awak tau! sebab dekat hati nie, hanya ade satu tempat je. dan ianya khas uat awak. dah kite berikan kunci ni pada awak. tapi jika suatu hari nanti, awak dah tak nak bersama dengan kite, kite harap awak sudi pulangkan hati kite dan dengan secara baik awak letakkan kembali kedudukannya. awak, pless maafkan kite :( kite banyak buat silap...beri peluang ye...




kata-kata sweetMalamIndah:
#Kalau hati awak macam komputer kan senang..
kite format hati awak untuk lupakan EX awak..
kite hantar virus supaya dapat backdoor dari hati awak..
kite tanam shell untuk tau apa awak tengah buat...
kite susun strategi untuk tawan hati awak..
kite cari index, php untuk beritahu yang kite telah berjaya tawan hati awak..
kite simpan shell tu dalam notepad macam kite simpan kasih sayang kite dekat dalam hati kite..
kite harap apa yang kite buat nie tak salah sebab nak awak jatuh hati pada kite.. :)  #


katakataKite: buat awak yang kite sayang :)

AWAK,
Terima kasih atas segalanya.
Memberi peluang untuk kite menjadi insan yang istimewa dalam hidup awak.

AWAK,
Walaupun kadang kadang kite jarang berada disisi awak.
kite tetap menyayangi awak.
kite tetap ingat kat awak.

AWAK,
kite sayang awak.
Biarpun kita jauh kite tetap sayang awak.
Biarpun kita jarang jumpa kite tetap sayang awak.
Biarpun awak macammana kite tetap sayang awak.
Pendek kata kite memang sayang awak.

AWAK,
Walaupun awak bukan yang pertama.
Tapi bagi kite awak tetap yang pertama dalam hidup kite.

BUAT AWAK YANG PALING KITE SAYANG...
Terima kasih kerana sentiasa sabar dengan sikap dan perangai kite.
BUAT AWAK YANG SANGAT KITE KASIHI...
Terima kasih kerana masih setia dengan kite.
Walaupun kite banyak kekurangan.
BUAT AWAK YANG SENTIASA DALAM INGATAN KITE...
Terima kasih kerana sudi rindu pada diri kite.
TERIMA KASIH... TERIMA KASIH...



salam sayang,
cik hani

No comments:

Post a Comment