Tuesday, February 12

Ikhlas Itu Indah..

Cik Hani | 00:51 | 0Comments |
"Cinta tidak perlu ada sebab. Cinta lahir dari hati yang ikhlas. Kita terima awak seadanya. Kadangkala perkara tercantik dan terbaik di dunia tidak boleh dilihat dan dipegang. Namun begitu. Ia boleh dirasai dalam hati.."

Kita mencintai dan menyanyangi seseorang kerana niat ikhlas menyanyangi nya dengan kekurangannya kita anggap sebagai suatu kekuatan yang menjadikan kita sabar mencintai seseorang....kekurangan kita miliki sebenarnya pelengkap kepada kelebihan yang kita ada....menyanyangi seseorang bukan atas dasar kecantikan dan kelebihan yang ada pada dirinya tapi belajarlah dan bersyukurlah dengan perasaan itu. . . .

Anugerah tuhan yang paling istimewa...percayalah tidak mudah kita merasa diri kita di sayang oleh insan lain..tapi tidak semua orang akan bersyukur dengan nikmat yang telah dikurniakan itu... Seseorang yang istimewa bukanlah dia yang selalu ada di depan mata ,bukan pula dia yang selalu ada di sisi kita..



♥ Tapi di yang sentiasa di HATI & yang selalu mengigati kita ♥ Semakin lama kita mengenal seseorang tu, semakin susah untuk kita melepaskannya kerana perasaan cinta dan sayang yang sangat mendalam. ♥


#Sesuatu yang diimpikan tidak selalu menjadi kenyataan. Tetapi apa yang tidak di duga selalu berlaku dengan tiba-tiba..biarlah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam,tetapi usah kita ketawa berpanjangan kerana kegembiraan belum pasti untuk selama lamanya..#









pesanan: Kesempurnaan tidak pernah nyata dan kenyataan tidak pernah sempurna :)



salam sayang,
cik hani.

No comments:

Post a Comment