Tuesday, February 5

Diary Senja..

Cik Hani | 18:52 | 0Comments |
Hari nie kite renung awan senja....
sungguh, hati kite merindui seseorang di sana...
atuk, mungkinkah kite akan bertemu? kite merindui atuk....
rasa sunyi petang nie..mungkin sebab kite keseorangan..tanpa teman...
atuk, 18hb nie genap setahun enam bulan dua minggu dan enam hari atuk tinggalkan kite...
kenape ye atuk, kite rasa nak menangis...kite selalu macam nie...
sampai kadang2 rasa dah tak terkeluar air mata nie...
mungkin kite rindu atuk, tapi tak tau macam mana nak ubat perasaan ni...
maafkan kite atuk..kite tak bawa balik uma sewa pun jam yg atuk beri...
sungguh kite terlupa! banyak hal yg terjadi sepanjang nie..sampai kite rasa putus asa pula...
atuk, cantik kan awan senja nie?kite teringin sangat nak tengok matahari terbenam waktu senja...
tapi selalu je tak kesampaian....tapi hari nie impian kite tercapai..sebab...hanya kite seorang yg masih disini..
menatap senja yg merah...sangat cantik...kite percaya kalau sekarang nie kite kat tepi pantai, mungkin lagi indah...:) bile dah dapat tatap pemandangan waktu senja, kite pandang pula burung yg berkicauan....
apa yg ade di fikiran kite? jauhhh sangat...terlalu jauh.....kalau boleh kite nak terbang...kite nak pusing seluruh dunia..kite nak lihat kecantikkan yg ALLAH beri...tapi...kite bukan burung...kite hanyalah manusia biasa..angan2 yg tak mungkin tercapai..kenapa jauh sangat kite berfikir hari nie?..kite sunyii....tu yg menyebabkan kite jadi macam nie...atuk, kite sentiasa doakan atuk baik2 je kat sana..dan kite berharap suatu hari nanti kite dapat bertemu dengan atuk... :) kite sayangg atuk .... -eifa-

No comments:

Post a Comment