Thursday, February 21

Dapat Anak Saudara baru! Comel :)

Cik Hani | 01:03 | 0Comments |
20.02.2013 lahirnya  anak saudara yang ke-4...
#Mohd Faris Hakimi Mohd Firdaus.#
comel kan? hihi..teringin nak ade baby macam nie.
agak agak impian jadi nyata tak? hihi.


tadi pun masa sampai uma, badan tak sihat..lesu je...
takde mood...rupe rupenye demam lagi! erm..
entah kenapa lemah sangat nie....

nasib baik baru lepas tengok anak anak saudara nie..
kalau tak, memang tak dapat nak dukung, nak main main dgn
budak budak tu hihi.. :) dah ade empat orang anak saudara. :)
semua lelaki...walaupun dalam hati nie harap sangat..dapat
anak saudara perempuan..tapi takpela, rezeki ALLAH kasi kan ?

yang nie pun comel, macam FAYRUZ :) tapi si debab tu kite
tak sempat nak jumpe, sebab mak belah kakak ipar dah bawa balik.
sebab fayruz meragam taknak baby hihi.merajuk lettew ;)

yg nie special sikit sebab baru lahir je dah buka mata! hihi..
pastu tak reti dok diam, aktif semacam je hihi..yang paling
kite suke sekali...dye tak menangis langsung! hahaha
seyesly, baby selalu macm tu kan? nie pendiam. hihi. rasanya ikot perangan abg kiki :)

okayyla, tak tau nak coret ape lagi, yang penting..badan letih dan demam!
nak tido!! bye2 korang!!~


No comments:

Post a Comment