Thursday, February 21

coret coret

Cik Hani | 00:27 | 0Comments |

awak kena faham kenapa saya selalu terdetik perasaan cemburu bila awak dengan perempuan lain .
sebab saya takut hilang awak . cemburu kan tanda sayang !

awak kena faham kenapa kadang-kadang saya merajuk dengan awak .
sebab saya nakkan perhatian dari awak . saya suka awak manjakan saya .


awak kena faham kenapa saya selalu call dan sms awak .
sebab masa itu saya sangat rindukan awak dan saya nak awak tahu saya sentiasa ingatkan awak .



awak kena faham kenapa saya selalu minta nasihat
dan pertolongan awak .
sebab awak kan tulang belakang saya !


awak kena faham kenapa saya suka berada di samping awak .
sebab saya rasa disayangi dan dilindungi !


awak kena faham kenapa saya selalu sebut nama awak .
sebab saya nak orang tahu awaklah yang bahagiakan saya !


awak kena faham kenapa saya rahsiakan sesuatu dari awak .
sebab saya tak nak awak risau !


awak kena faham kenapa saya selalu risaukan awak kalau awak sakit .
sebab saya tak nak apa-apa terjadi dekat awak .


awak kena faham kenapa kadang-kadang saya sensitif dengan awak .
sebab saya terlalu sayangkan awak !!


awak kena faham kenapa saya selalu beritahu kat awak apa yang saya buat .
sebab awak penting dalam hidup saya .


awak kena faham kenapa saya selalu menangis kerana awak .
sebab hanya awak yang mampu ceriakan saya semula !



"saya terima awak seadanya…"

No comments:

Post a Comment