Wednesday, February 6

:)

Cik Hani | 23:37 | 0Comments |
TERIMA KASIH..
walaupun sekejap, tapi terlerai rasa rindu....
terlalu rinduu sampai tak terucap...hanya tersenyum memandang...
letih ke?..kite rasa dah tak demam sangat..sebab dapat tengok awak...
rinduu terubat sikit...erm...tapi...rasa macam tak puas je...takpela...
kite faham awak letih...dari tadi kite tengok gambar yg awak bagi nie..
sungguh! tak payah ole2 pun, sebab awak lah ole2 kite :)
 lega sikit sebab awak dah balik malaysia.
tak suke awak bawa hati kite lari jauh2 sampai kat indon tu tauu! huh!..
kalau dalam malaysia boley lagi terime, nie...demam teruk tau kite kat sini hahaha.
demam sebab tak dapat dengar suara awak..haih...berair mata nie...haih..demam tak elok2 :(
apa pun betul betul tak sangka awak datang jumpe kite! hihi..kite terlalu sayangkan awak.
walaupun kite tak sempurna,tapi kite cuba untuk jadi yg sempurna dalam hidup awak...
maafkan kite, andai selama nie awak letih layan kerenah kite..


'i love youu so much, abg...sungguh, bahagia sangat bersama dengan abg...' 




salam sayang,
cik hani :)

No comments:

Post a Comment