Saturday, February 23

Bila Saya Rindu Awak . .

Cik Hani | 00:16 | 0Comments |

Awak...
awak nak tahu tak apa saya buat bila saya rindu awak?


Bila saya rindu awak...
#Saya tengok gambar awak...



Bila saya rindu awak...
#Saya baca mesej lama-lama yang awak hantar kat saya...



Bila saya rindu awak...
#Saya tengok Facebook awak walaupun benda yang sama je ada...



Bila saya rindu awak...
#Saya tengok chat Facebook kita yang lama-lama tu...



Bila saya rindu awak...
#Saya telefon kawan baik saya, hanya nak bercerita pasal awak...



Bila saya rindu awak...
#Saya cakap pasal awak dengan mak saya...



Dan bila saya rindu awak... 
#Saya sentiasa mendoakan keselamatan dan kesejahteraan awak, dan tak lupa juga saya mendoakan semoga Allah temukan jodoh kita... :D



#Bila saya rindu awak ..
Bila saya rindu awak .. Bila saya rindu awak ..
Bila saya rindu awak .. Bila saya rindu awak .. Bila saya rindu awak ..
Saya memang betul betul rindu awak ! # -eifa-

salam sayang,
cik hani.

No comments:

Post a Comment