Monday, January 21

urm

Cik Hani | 00:44 | 0Comments |

Selamat Pagii yg tak terlaluu pagii warga readers!!..
ermm, kite susah nak tidur, soo kite nak ngadap diari kite hihi :)
kite rinduu kat dye..tapi, nak uat mcm manakan..dye pun letih...kesiaann dye..
banyak sangat keje kene uat, apepun, kite sayangkan dye n kasihsayang kite tetap bertambah uat si dye :)
korang nak tau, kite rasa marah kat diri kite, sebab fikir yang bukan2...tak elok sebenarnya perangai macam nie...sepatotnya kite perlu sentiasa bersangka baik pada pasangan kite... ;) 

 pagi tu dye call kite sebelom gerak, macam biasela kite suke gurau gurau pepagii yg indah tu..indah ler sangat..=)) kite ter'kecil' aty sikit ngan dye uh..
sebab dye sebot name ex dye...walaupun dye just gurau-gurau je kan..kan..tapi tak taulaa nape kite nie emoo sangat kan...padahal mungkin laa bagi korang ke kan, takdehal punye kan...tapi bagi kite pulak,ape dye cakap, kite terlalu mek kisah!..sebab kite suke teliti ape dye cakap, walaupun somehow kite cuai sangat..sangat..sangatt~ *1st, salah order burger, 2nd salah bagi num teponn..n lastt thing..nie memang kite memang salute dye, sebab dye tahan perangai n tahan melayan kerenah kite*

okayy, tipuulaa kalau kite cakap kite tak JELES..haa..capslock at ctu huhu..
kite JELES sebab dye sebut dengan penuh perasaan, walaupun hanya gurauan..
kite sakit aty, kite tak tau laa..haha...kite mungkinlaa terlalu berEMOSI or kite terlalu kuat JELES...
haihh macam mana erk nak cakap??..adehh....dan kite nie cepat berfikiran negatif! haaa nie perangai yg kite tau dye memang tak suke! gerenti dye marah2 kite punyeelaa kan..hahaha...dah lama tak fikir negatif nie, tapi pagi tadii eee seyesly, memang kite dah termenung panjang ngadap gemok kite tu, sambil rasa nak menangis! wakakaka..sampai macam uh sekali...memang tak patot!! hahahahaha.. :) kite dah fikir masa tu ape eh?..urmm..fikir lain la...macam rasa dye sayangkan lagi ex dye tu..*jangan dye marah kite dah laa sebab fikir bukan2 nie..dusshhh* hahahaha ;) tapi lepas tu, kite terdiam lagi..termenung panjang..sambil berfikir...
kalau dye sayang ex dye, dye takkan menyusahkan diri dye untuk kite..moralnye kat cnie ye, laen kali jangan cepat berfikiran negatif huhu..nanti kesannya kat diri kite juga :)  

apapun kite tetap SAYANG. RINDU. SENTIASE MENYINTAI DIRI dye :)

DearyAbg: peaceeee! :) 

No comments:

Post a Comment