Saturday, January 5

untuk dia..#

Cik Hani | 01:10 | 0Comments |




saat saya sedang gembira. awak lah orang PERTAMA saya ingin berkongsi.
saat saya sedang ketawa. awak lah org yg saya ingin ketawa BERSAMA.
saat saya sedang tersenyum. awak lah yg menjadi PUNCA saya tersenyum

terima kasih kerana awak ada untuk memberi kekuatan untuk saya.
terima kasih kerana awak ada untuk saya tumpang bahu ntuk menangis.

jangan berjanji untuk sentiasa ada untuk saya..
tapi BERUSAHALAH untuk sentiasa ada untuk saya..

jangan berjanji untuk setia dengan saya..
tapi BERUSAHALAH untuk tetapkan hati awak cuma ada saya..

jangan berjanji untuk sehidup semati dengan saya..
tapi BERUSAHALAH untuk terus sehidup semati dengan saya...

jangan berjanji untuk tidak tinggalkan saya..
tapi BERUSAHALAH untuk kekal bersama dengan saya..

kerana bila awak berjanji dan awak tidak menepati...
saat itulah saya akan sangat TERLUKA...

akan tetapi..bila awak sudah BERUSAHA ntuk semua ini..
namun kita tidak mampu untuk kecapi apa yg di impi...
saya tidak akan TERLUKA..kerana saya tahu..awak sudah BERUSAHA...

kita hanya mampu merancang...
ALLAH yg menentukan... :)

Saya SAYANG dan RINDUKAN awak sangat-sangat..

No comments:

Post a Comment