Monday, January 28

Story Morry :D

Cik Hani | 00:56 | 0Comments |
Salam all readers, dah tido ke??..hihi...
mesti korang belum tido lagi kan kan??..
alaaa..tak mauulaa tido lagi..kite susah nak tido nie..
temankan kite kejap buley??..hihi..
kite tengah nak lipat baju nie, tengah hari nanti nak balek nilai..
memang paling paling palinggg kite TAK SUKE!! hahahaa..
sebab???tak taula nak cakap macam mana....dah kena pindah uma..
Housemate pun tak tau la oke ke tak kan..haihh terpakse mule hidup baru..
kenape kene pindah??haaa memang rumit nak citer..tapi seyes, memang kite bengang+tension=saket aty dengan perangai tuan uma yg tak sedar diri tu!! urghhh!
tapi...tapi..tapiii..takpela, kite anggap satu dugaan uat kite masa masa nak habis semester nie kan.....nasebla ade sahabat (sarah) yg sudi membantu :)
takpela, kejap je pun kat sane..lepas tu memang kite terus balek bantinglaa 
tak sanggop rasa jauh jauh dari family dan......si dye.. ( of course!!)
hahaha...urmm..kite rase lain malam nie...haih jangan kat sane asyik menangis dah ler..
padahal dah janji dengan si dye, tak buley nangis! fokus study! urhhh!! takpe...kite mesti buley!
dengan ade nye GEMOK disisi kite hihi..cape gemok tu?haihh..tu CIK TEDD kite larh!!..
si dye hadiahkan untuk kite hari tu.. :) urm. oke. ade satu subjek n satu sistem yg kite kene fokus.
dah tak buley main main lagi dah. tengah hari nanti, bile dah sampai sane, kite kene lupakan sekejap 'kehidupan' kite kat sini :). memang payah! tapi tula hakikat..kite nak target semester nie. nyway, dah janji dengan si dye nak naikkan pointer. kite PERLU tunjuk pada semua termasuk family kite yg kite buley!korang support kite tau? sayangg korang sangat3!! 
9jam kredit bagi kite banyak giler tu! macam mana lah nantikan?.insyaallah kite mampu. semoga apa yang kite rancang, di permudahkan oleh DIA. lepas finish study, kite nak dapatkan lesen dulu pastu baru cari keje. huhu. hoho. hihi. haih. kembali semula ke kampus! selamat tinggal banting, selamat datang nilai =P

pesanan uat ABG: syg SAYANGKAN abg sepenoh hati syg.. syg nak hidup bersama dengan abg dan sentiasa ada bila abg perlukan syg..syg akan menjadi bahu untuk abg bersandar ketika sedih..syg ingin menjadi pendengar setia di kala abg kegelisahan..syg ingin abg tersenyum walaupun syg merana..syg ingin melihat abg kebahagiaan abg kerana sayang syg pada abg....syg ingin abg menerima syg seadanya n ikhlas menyayangi syg...syg sentiasa doakan yg baikbaik untuk abg serta hubungan kite...walauapapun terjadi, syg tetap ada bersama abg..sesungguhnya syg ingin menjadi TEMAN HIDUP abg dan berharap abg juga begitu. iloveyouusomuch..saranghaeyo..wo ai ni..iwantyouu n needyouu ABG :) -withlove: eifa. 28/1/2013-

No comments:

Post a Comment