Tuesday, January 1

:)

Cik Hani | 21:28 | 0Comments |


kite nak tambah lagi satu azam tahun 2013 nie..
erm...kite nak kan hubungan yang baru tercipta nie lebih bermakna lagi..
kite nak hidup dengan dye selagi diizinkan olehNya...
kite nak bahagiakan dye, kite nak sentiasa berada di samping dye....
kite tau bukan senang nak membina sebuah hubungan lagi2 kalau baru nak bertunas nie..
dan kite harap biarlah hubungan nie berakhir ke jinjang pelamin..insyaallah, jika diizinkan olehNya..

kite sayangkan dye kerana Allah swt....sungguh hebat kuasa Allah swt...
sedangkan hati nie ragu-ragu untuk menerima orang lain dalam hidup kite, 
tapi dye datang dalam hidup kite...kite sekali lagi diduga oleh Allah...
kite dah memang tak boleh terime sape-sape pun..tapi...
dengan dye, kite rasa lain sangat..kite dah jatuh hati pada dye! seyesly..seyesly..seyesly..
kite dah lama hidup dalam angan-angan, bile dye hadir,
 kite tau kite perlukan dye dalam realiti hidup kite..
dye lah  yang mengetuk pintu hati nie dengan rasa sayang yang teramat sangat...
walaupun kite tak tahu apa yang ade dalam hati dye,
 tapi inilah yang ade dalam hati kite untuk kite tunjuk kat dye,
 yang kite memang ikhlas dengan dye..kite memang sayangkan dye..
dan..kite ingin menyintai diri dye lebih daripada dye menyintai diri kite...:) 
buley tak macam tu?. jangan risau, kite tak pernah lupe untuk menyintai DIA.. 
kerana DIA kite di pertemukan ...dan kite berterima kasih pada DIA,
 kerana memberikan kesempatan untuk kite jatuh aty lagi..untuk kite bahagia lagi..
dan untuk kite berasa diri nie di sayangi..... :)

untuk dye, berikan peluang pada kite untuk buktikan yang kite memang ikhlas menyayangi awak, menyintai awak..dan kite jujur dalam hubungan nie...kite nak awak percaya pada kite :)
kite nak bagitau awak, kite sayangkan awak sepenuh hati kite...& harap awak takkan kecewakan kite :)

I LOVE YOUUUSOMUCH~

No comments:

Post a Comment