Saturday, December 29

urm...

Cik Hani | 00:56 | 0Comments |

atuk..
hari nie fa rindukan atuk lagi...
mama asyik citer tentang atuk je...kite rinduu...
atuk...
tadi hujan lebat..percaya tak..kite nampak bayang atuk...
atuk senyum kat kite...kite rasa rindu...
nanti bile lapang, kite datang jenguk atuk....
atuk..
fa dah nak habis berlajar tak lama lagi...
fa nak sangat atuk tengok kejayaan fa nie..walaupun...
segulung diploma, tapi fa tetap bangga..sebab fa
 berjuang untuk habiskan juga jurusan nie walaupun fa tak minat...
fa...sayang aatuk..walaupun atuk dah takde,
 tapi fa tetap rasa atuk ade dengan fa...
atuk...
fa dah lama tak rasa eppy macam nie...
sejak ade dye dalam hidup fa, hari hari fa indah je.. :)
fa sayangkan dye..dye baik tau..
fa sentiase berdoa, hubungan fa dengan dye kekal sampai bile-bile..
atuk..
kak nana dah dapat baby haziq, tak lama lagi atuk tambah sorang lagi cicit tau...
atuk suke tak?..urm..fa rindu atuk.... :(
jauh di sudut aty yang dalam nie...
fa tak dapat bendung perasaan fa nie..fa rindukan atuk..
atuk, fa rindu nak salam tangan atuk...
nak dengar atuk bercerita...fa......fa...tak tau nak cakap macam mana...
fa tahan air mata fa nie, fa dah cube da..tapi..fa tetap nangis juga...
bukan maksud fa tak redha pemergian atuk, tapi fa nangis sebab fa rindu....
atuk, kite sentiase merindui atuk...

No comments:

Post a Comment