Monday, December 24

Ini jawapan untuk tagline kite :)

Cik Hani | 16:01 | 0Comments |



from: cik ita
for my best friends: cik hani cruzier


1. Adakah anda sanggup buat apa sahaja ?
-Yepp selagi terdaya, & tak melebihi :)

2. Adakah pergorbanan anda lakukan setimpal dengan apa anda dapat ?
- Alhamdulillah masih setimpal :)

3. Adakah anda berasa bangga dengan tanggungjawab anda atau tertekan ?
- bangga, walaupun kadang2 tertekan ;)

4. Sanggupkah anda menghadapi risiko dikecewakan dan usaha anda selama ini sia-sia ?
- Cinta memerlukan pengorbanan,selagi ada usaha, selagi kuat menghadapi segala dugaan, insyaallah, ada kejayaannya nanti..sama ada cepat atau lambat...

5. Adakah anda pasti anda dapat mencapai cinta idaman anda atau ia hanya sekadar impian ?
- itu semua kerja Allah. kalau nak yang sempurna, kite takkan dapat. biarlah orangnya tak sempurna mana, janji orang tu hargai kite..dan kite lah orang yang akan melengkapi setiap kekurangan yang dia ada, begitu juga kite ;)

6. Adakah anda dapat teruskan percintaan anda tanpa menggunakan sesenpun duit teman anda ?
- zaman sekarang zaman percintaan yang memerlukan duit, tapi kalau boleh kene ada "give & take" kirenya jgn 100% menggunakan duit pasangan, tak salahkan kalau sama sama kongsi?

7. Sekiranya dia tidak menjawab message anda adakah anda akan rasa rindu padanya atau pun marah ?
-mestila rindu sangat3..tak pun dia sibuk..tapi tetap rasa risau..tak pernah pulak rasa marah2 nie..hihihi~

8. Mana satu lebih penting keluarga anda atau cinta anda ?
-dah tentu keluarga!


9. Mana satu lebih penting impian anda atau cinta anda ?
- percintaan dapat membentuk impian kite menjadi kenyataan :)

10. Mana satu lebih penting maruah anda atau cinta anda ?
-maruah seorang wanita tinggi nilainya :)


11. Sekiranya dia cinta pandang pertama adakah kerana dia cantik/hensem ?
- hoho..soalan jenis apa la nie..dah tentu tak!

12. Jika dia berwajah hodoh kenapa anda cintakannya ?
-walaupun dia hodoh,kite tetap sayangkan dye, sebab dye ikhlas dalam perhubungan..setiap manusia berlainan tarikan :)


13. Kalau satu hari nanti wajahnya cacat adakah anda masih cintakannya ?
- yepp. kite tetap cintakan dye walaupun dye cacat! kan kite cakap kite kalau kite cintakan seseorang tu, bukan sebab harta benda or pape je, sebab setiap kekurangan yang ada pada dye!

14. Adakah anda berusaha untuk jadi cantik atau tampan hanya untuk dia sahaja ?
- opss.. tak tau hahaha!~

15. Sekiranya dia menjadi buta adakah adakah anda tetap berusaha untuk menjadi cantik atau tampan ?
-no komen. bagi kite biar tak sempurna, asalkan ikhlas..


16. Adakah anda masih berusaha untuk menjadi cantik atau tampan walaupun dia kata wajah anda sekarang sudah cukup baginya .
-apa yang terbaik bagi dye, itulah yang terbaik bagi kite.


17. Sekiranya dia berubah sikap adakah anda masih cintakan dia ?
-selagi masih bernafas, hanya dye yang kite cintai..chewahh~


18. Sekiranya dia mati adakah anda mencari teman lain ?
-serahkan pada Allah yang maha mengetahui~


19. Adakah anda dan dia sama taraf ?
-

20. Sekiranya berbeza adakah ia akan menjadi penghalang anda ?
- selagi masih ada sayang dan cinta, insyaallah, kite 'fight' utk teruskan utk menghadapinya bersama...

21. Pernahkah anda luahkan perasaan anda ?
- dalam blog jela mampu

22. Sekiranya pernah adakah anda selalu lafaskannya ?
- biarlah rahsia..

23. Adakah cinta anda diterima atau …………….

-



No comments:

Post a Comment