Monday, December 3

Review Novel

Cik Hani | 13:59 | 0Comments |


Masa cuti semester ni masa aku banyak terluang pada novel-novel yang terhias cantik kat dalam bilik aku. kalau korang nak tahu, itulah koleksi peribadi aku. hobi yang suke membaca ni tidak pernah terlepas daripada aku.hahaha. boleh di katakan setiap saat dan waktu aku gemar melayari internet untuk mencari novel terbaru yang belum menjadi koleksi aku :)


dalam banyak-banyak novel yang aku paling suke baca dalam tahun ni...ni laa dia! jengjengjeng....tengok betul-betul kat bawah ni :')




huaahahaha...sape yang tak kenal cover novel ni memang sah lah baru nak mencari kat kedaikan?hahaha..tau tak masa aku dapat novel ni, aku tak sentuh lagi nove ni, aku terus bagi kakak ipar aku baca sebab dia sibuk mencari rupanya novel nie...aku pun pada mulanya tak tau pulak yang citer ni tengah popular kat FB..maklumlah kan aku ni jarang sangat online, takde masa..



bile aku belek-belek balik sinopsis novel ni yang dok sibuk-sibuk diorang ni bercerita antaranya ialah; terbayang-bayang syed azwan datang peluk aku huwaaa, jatuh hati pada syed azwan syed azman!, giler bayang...yang paling menarik perhatian aku kan, ade sorang ni cakap suke dengan perangai syed azwan yang autistik tu..hahahaaha.. aku dengan bengongnya pegilaa tanya kat dak tu "autistik tu apa?" bodohkan soalan aku ni?hahahaha..yela aku tak mek tau sangat pasal ni....budak tu cakap "belilaa nanti ko tau laa" ecehceh ingat aku tak beli lagi ke?aku menunggu gak bile akak ipar aku tu nak pulangkan novel tu, berjanggut gak tunggu, last2 aku dapat gak....rupe-rupenye adik akak ipar aku ni pun tumpang sekali baca...aku senyum je dengar komen diorang..aku tengok je novel tu tak sentuh lagi time tu..aku belek je...aku tengok tajuk depan tu memang dah menarik dah...aku tengok sume dah tersenyum-senyum je....



lepas tiga hari tu baru aku sentuh novel tu..sebenarnya aku busy baca novel lain masa tu...sebab tu aku bagi je sape-sape yang nak pinjam novel tu..yang aku pelik tu novel tu je yang orang sibuk dok pinjam.....permulaan aku baca, memang ade kepelikkan kat situ sebab lelaki tu macam perangai budak-budak haa barulah aku tau itu yang di maksudkan autistik hehehehe...seyesly sape yang tak ada atau memiliki novel ni memang aku rasa rugi betul laa kan..sebab aku cukup minat sekali dan tak pernah jemu baca hahaha...aku dah 4 kali baca tau! berbanding dengan novel-novl lain, paling banyak pun repeat baca dua kali...mungkin sebab aku busy dengan kuliah. dan sampai sekarang aku masih lagi ulang baca..novel ni memang best..itu pendapat aku. titik! hehehe...

No comments:

Post a Comment