Thursday, December 20

Perasaan Kite...

Cik Hani | 11:52 | 0Comments |

perasaan..perasaan...kenape ye....kenape suke buat hati kite tertanya tanya...
tertanye tanye ape perasaan dye terhadap kite....
tiap tiap hari hati rasa berbunga bile dapat sms dari dye...
kite rase dah tak sunyi lagi..tapi kite tak tau ape perasaan dye kat kite..
kalaula kite ade kuasa magic tu, dah lame kite teroka hati dye..
kite nak tau sangat sangat apa perasaan dye dekat kite...
kite tau, takde siape yang tau takdir kite..hubungan kite ke mane...
kite tau kite tak boleh lawan kuasa ALLAH..
perancangan DIA lebih baik untuk kite...
memang benar..dan dalam masa ni, kite kenal dye...
bukan ke itu salah satu perancangan dari ALLAH?
semakin hari kite rase kite makin dekat dengan dye, tapi kite tak tau
perasaan dye macam mana pulak kan...
sebab kite tahu dye banyak pilihan, mungkin bukan kite yang dye pilih...
mungkin dye nak cari yang boleh sempurnakan diri dye...
ape pun kite sentiasa doakan yang baik baik untuk dye...
awak, kalau di takdirkan suatu hari nanti, bukan kite yang awak pilih,
 tapi kite nak awak tau, kite tak pernah sesekali pun menyesal bertemu dengan awak..
malah awak lah yang paling TERINDAH dalam hidup kite....
awak dah buat kite bahagia..kite dah tak sunyi lagi...
sebab hadirnya awak di SISI kite...
jaga diri baik baik...kite SAYANG awak...


No comments:

Post a Comment