Tuesday, December 4

Mutiara Kata 2

Cik Hani | 20:11 | 0Comments |



"wahai angin, bantulah aku..sampaikanlah salam rindu aku padanya..yang seringkali terucap tanpa segan dan silu..agar dirinya sentiasa tahu, aku sering merindukannya disini..wahai burung,tolonglah aku,berkicaulah dengan merdu semerdunya, supaya dia mengerti akan keindahan bait-bait cinta, yang tersusun indah untuk dirinya..wahai hujan, aku berharap..turunlah sang gerimis selebat-lebatnya..agar dirinya tahu betapa aku sunyi disini tanpa dirinya..wahai pelangi, minta aku, bersinarlah selepas hujan berhenti dan berlalu..supaya dirinya tahu aku masih disini..masih setia dihatinya..duhai pujaan hatiku..aku ingin katakan sesuatu..mengertilah dirimu wahai dia kesayanganku..sesungguhnya rasa rindu ini tidak mampu dicegah dan dihalang kerana hati aku amat mencintaimu"

No comments:

Post a Comment