Monday, December 31

dapat satu lagi tag, terime kasih pada yang memberi :)

Cik Hani | 01:30 | 0Comments |

for: cik hunny madu
fr0m: erin 

1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
-1st my family. 2nd my love. 3rd my future. 4th my beloved frens :)

2.Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan menggunakan wang sendiri?
-urm kali terakhir...beli c3..sampai sekarang gune lagi hihi...

3.Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
-erk..kwenn???hahaha..urm..buat kat selangor kot.. ;)

4.Berapa lama rasanya hubungan kamu dan si dia akan berkekalan?
-selagi hubungan di restui orang tua, di redhai allah, dan selagi ade kepercayaan serta kejujuran dalam hubungan..insyaallah..kekal :)

5.Adakah anda dilamun cinta?
-erkk..kalau xjawab soalan nie buley? hahaa ;)

6.Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
-restoran??urm sayang manis :) dinner wif my sis ;)

7.Namakan buku terakhir yang kamu beli?
-ouchh, aisey...erm..terlalu banyak la..last beli pun masa dengan "org" yg tpenting dalam idop ;)

8.Apakah nama penuh kamu?
-err...secret receipee..wakakaka!!~

9.Kamu lebih senang dengan mak kamu atau ayah?
-mostly, abah kite..

10.Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
-urm...arwah atuk.......

11.Sebutkan 8 nama sahabat atau orang yang amat rapat dengan kamu?
-Azs
-Arep
-Black
-Kak ziera

12.Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
-lorh..takkan nak biakan baju tu cuci sendiri kot?mestila basuh sendiri..haha 

13. 8 perkara yang amat kamu gilai..
-kalau pegi kedai buku, mesti ade je novel nak beli..memang wajib!
-gilerkan makanan laut..tak kisah pape, mesti makan! haha
-gilerkan gadget..mesti ada satu gadget yang kite beli kat pesta pc fair :)
-suka kacau orang tapi tak suke kena buli hahaha
-giler k-pop! mane2 pegi mesti cari majalah tu~
-sebenarnya suke berjalan..tak kisah g mane2, memang tak reti penat!!
-kite suke kucing!! tak boleh nampak, nnt habis kucing tu kene cubit hihihi
-suke bergambar, seyes..hihi

14. pelukkan atau ciuman?
-haha weyh soalan apakah ini???wakakaka...

15.Tempat yang paling seronok kamu ingin pergi?
-urm..kat mane erk?..suke pegi tepi pantai..seronok tengok ombak...tapi tempat yang paling teringin nak pergi..terengganu! teringin sangat3!!

16.Butirkan 5 perkara tentang rakan yang tag kamu?
-erk?ookayy, seorang kawan yang gila2, xsuke melepak sampai tgh malam, sensitif, n yg pling penting, dye seorang kawan yang sentiasa ada apabila di perlukan :)

17. 8 perkara yang sering di ucapkan?
-HAHA
-xpela
-maaf
insyaallah
-alhamdulillah..
-syukran jazilla
-merajukla
-alaa...

18. 8 buah buku yang paling terbaru di baca?
-wedding breaker.
-kontrak janji setia antara kite...
-asam pedas untuk awak
-Alya Elyana 
-setia janji
-biarlah rahsia
-hanya dia di hatiku
-perempuan lindungan kaabah

19. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
-everything i need (randy pangalila)
-Mungkinkah terjadi (spider)
-Gerimis Mengundang ( slam)
-pelengkap hidup (eren)
-tercipta untukku (ungu)
-speak now (tylor swift)
-kau yang terindah (alif satar)
-i love you (najwa latif)

20.8 perkara yang kamu pelajari tahun lalu?
-jangan cepat putus asa..
-pernah jatuh, dan susah nak bangkit kembali..
-jangan mudah berikan hati pada seseorang
-redhai pemergian seseorang yang paling di sayangi.. ( al-fatihah)
-jangan pernah menangis dan menunjukkan kelemahan kite.
-kuat mengharungi dugaan dan cabaran hidup.
-setiap kejayaan bermula dari kegagalan..
-heppy walaupun dalam hati tu...huhu..

No comments:

Post a Comment