Friday, December 14

c3 ku..tinggal kenangan..

Cik Hani | 16:38 | 0Comments |


haiiippp! korang tengok apa??..tak mau gelak erk..hihi...sebenarnya kite nak kongsi dengan korang kisah sedih..mungkin bagi korang benda murah, tapi bagi kite, ini la hanset kesayangan tau. baru-baru ni c3 kesayangan kite tu dah tamat riwayat...tak taulaa sebab apa...selalu hanset tu kalau jatuh, paling tidak pun hang sekejap je..ni sampai orang call pun takde tertera dekat skrin tu...kite sedey tau...kite sayang hanset tu...hanset tu banyak kenangan...tulaa 1st time kite beli pakai duit sendiri :( hanset yang ada ni pun takkan sama...kite nak yang tu juga! urm...da banyak hari nie, kite tenung je hanset tu..tak taulaa nak cakap apa lagi..sedey sangat..pura-pura happy je kan..kite suke hanset tu bukan apa, senang nak taip mesej...kalau pakai yang w8 ni..susah sikit, sebab tak biasa pun...erm takpela..ada rezeki beli yang lain...beli blackberry ke..hihihi..merapuu betul! :D

No comments:

Post a Comment