Monday, December 24

;)

Cik Hani | 23:52 | 0Comments |

tak sabar nak balik kampus.. :)
rindu kat kawan-kawan...lepas nie nak sibukkan diri..
malas nak fikir ape-ape...
erm kite nak buat yang terbaik untuk diri kite....
tak sangka sekejap je dah dekat bulan satu!! yeahh!!
rasa tak sabar nak balik sana, nak jumpe dengan kawan-kawan!!
 kite nak buat hajat untuk tahun depan :)
kite hanya ada 3 hajat je tauu. tak banyak :)
ehem, apa hajat kite yea tahun 2013 nanti? :)

ahaaa, kite nak :-)

#kite masih di panjangkan umur..
#masih di berikan peluang untuk membahagiakan keluarga tersayang..
#Finishkan lesen kereta yang dah terbengkalai lama tu ahaha

yang lain kite tak nak fikir..sebab...sebab kite MALAS nak fikir..hihi...
insyaAllah sebenarnya ada satu lagi hajat dalam hati nie, tapi rasanya tak pernah tertunai pun..
dan mungkin fa akan kuburkan je nanti...fa tak minta pun benda nie di makbulkan..
biarlah rahsia hati fa..hihi..

owh yea, fa nak  cepat habis berlajar, rasa macam dah lama duduk kat nilai tu hihi...
lepas habis berlajar, tak tau lagi perancangan seterusnya...
tibe tibe beku nak fikir ape...hihihi~



No comments:

Post a Comment