Sunday, December 23

awak..

Cik Hani | 16:38 | 0Comments |

"Melakar cinta di pintu BAHAGIA,
mengalun KASIH kite bersama,
BULAN dan BINTANG menjadi saksi,
ikatan KASIH kite berdua :)"

sweetkan ayat kat atas tu?untuk sape erk?huhu...
bermaknakan?..kalau boleh biar orang yang kite sayang memaknakan lagi ayat kat atas tu.. :)
kite sayang..sayang..sayang..sayangg sangat sangat kat dye!!
sebab dye sweet sangat!..satu hari tak dengar suara dye buat kite jadi rindu :)
satu hari tak tengok muke dye, kite jadi teringat ingat ;)
dye uat kite semangat untuk teruskan kehidupan kite...
kite harap sangat dye always together dengan kite..
pimpin tangan kite elok elok..jaga kite baik baik..
layan kite dengan layanan yang istimewa :)
awak, izinkan kite rompak hati awak..
untuk kite simpan dan kunci elok elok dalam hati ni..
kite taknak orang lain ambik hati awak, kite nak hanya kite..kite sorang je tauu!!
awak, kite taknak awak abaikan kite, sebab kite suke awak manjekan kite :)
awak, untuk sekian kalinya kite nak luahkan perasaan kite,
iyee, kite dah makinn sayang sangat sangat kat awak..
kite tak boleh hidup tanpa awak..
sebab awak dah curi hati kite..hati kite ade pada awak :)
macam mana kite nak hidup tanpa awak, sedangkan hati kite ada pada awak?
kalau boleh nak awak sentiasa ada kat sisi kite...
dah berapa lama kita tak rasa bahagia macam nie..
kite harap sangat:-)  walaupun hubungan kite ni ibarat kepingan puzzle,
tapi biarlah kepingan puzzle tu melengkapkan antara kehidupan awak dan kite..
biarlah setiap kepingan tu mempunyai rasa sayang, kasih, rindu antara kite..
biarlah setiap kepingan puzzle tu terukir senyuman indah untuk kite berdua..
kite sentiasa cuba untuk memahami, cube untuk berusaha mencantumkan setiap keping puzzle yang telah ALLAH berikan untuk kite..kite cube nak buat yang terbaikk..
cinta kite kepada awak, ibarat puzzle, dan kepingan yang terakhir itu adalah milik awak :)
terima kasih awak, sebab luangkan masa untuk kite..
maafkan kite seandainya layanan kite tak sempurna mana...
kite hanyalah seorang insan yang bernama MANUSIA. yang tidak pernah lari daripada
membuat silap :)



No comments:

Post a Comment