Saturday, December 22

Awak...

Cik Hani | 00:22 | 0Comments |

Kite merindui awak.. :(
awak keluar tu pun kite dah rasa sunyi tau...
urm..kite rindu awak...
awak, kite sayang awak...terlalu sayang...
sayang kite pada awak umpama bintang yang berkeliaran di langit..
walaupun takde bintang tu, tapi...
kite percaya bintang tu masih ada di seliputi langit nan kelam...
awak, kite rindu nie..terlalu rindu...
rindu kite umpama ombak yang tak pernah berhenti....
kasih kite kat awak, tak pernah berbelah bahagi...
awak, terima kasih kerana masih menyayangi diri ini hingga ke hari ini...
kite harap, pasnie kasih sayang awak masih untuk kite,
walaupun kite dah takde nanti...
awak, kite...urm..kite takut kehilangan awak sebenarnye...
macam yang kite luahkan kat cnie tiap tiap hari,
kite redha kalau satu hari nanti, awak bukan milik kite...
kite hargai setiap saat, waktu, masa dan ketika bersama dengan awak..
kite bahagiaa sangat sangat tauu...
awak, walaupun awak pendiam, walaupun awak serius,
kite tetap terhibur dengan layanan awak untuk kite....
kite selesa dengan awak..betul...
kalau boleh kite nak jadi peneman hidup awak sampai bile bile :)
tapi....tak mungkin kan?...


No comments:

Post a Comment