Saturday, November 24

Layan habis`

Cik Hani | 20:37 | 0Comments |
selamat malam all readers...
erm actually aku nak citer sikit tentang drama ADAM DAN HAWA yang sedang hangat di pertontonkan oleh penduduk Malaysia..terutama yang meminati karya2 Aisya Sofea termasuk lah aku. hehe. aku pun layan tau novel2 penulis nie...aku paling suke novel Adam dan hawa nie. pertama kali aku ingin mengucapkan tahniah kepada penulis kerana berjaya mengadaptasikan novel nie menjadi drama :) okay,, aku nak citer pada mulanya aku tak layan pun drama tu, sebab aku fikir mana nak sama dengan novel kan..maksud aku, perasaan tu..bile kite layan novel, kite dapat rasa perasaan tu macam mana, berlainan dengan drama, ada perasaan lain pula yang mendatang..haha..terutama tengok hero pujaan malaya tu berlakon kan haha! tu bukan isu la..aku cuma nak cakap kat sini bila aku layan cerite tu, penuh dengan perasaan....perasaan marah, bengang, cinta dan kesedihan. elok juga kalau buat dalam drama ni, supaya kite nampak, penulis menerapkan tentang percintaan yang sangat indah, sokongan  keluarga yang tiada henti..macam mana keluarga ain memujuk ain untuk memaafkan am...kita dapat rasa dari situ...dan sekarang aku pulak yang tak sabar2 menanti episod demi episod.... :) memang layann habis :)


No comments:

Post a Comment