Wednesday, November 28

Kenangan Di KTT...

Cik Hani | 11:03 | 0Comments |

Kenangan sepanjang tahun 2012...
Tahun berganti tahun, sedar tak sedar aku dah dekat habis berlajar...kat mana hala tuju aku nanti? belum tahu lagi..sebab aku tak pernah menjanjikan apa2..sama ada sambung berlajar atau bekerja...erm kalau ikut hati aku nak teruskan berlajar...aku nak bawa diri jauh2..aku tak nak hidup dalam kenangan...walaupun indah, pahit tu masih terasa....apa yang aku dapat sepanjang aku di sana?aku mengenal erti kehidupan yang sebenar..benar kata orang realiti kehidupan amatlaa berliku... aku cuba sebenarnya untuk terus bertahan..tapi kadang2 tu...aku jatuh merundum kerana perangai kawan2..sepanjang di sana aku banyak berlajar tentang jurusan yang aku ambil ni, walaupun payah aku tetap ingin berlajar juga...tak salahkan?ilmu ni tak pernah habis sampai masa dan xmengira usia...orang kata tuntut ilmu sampai bila2..tak macam sesetengah orang tu meniru je lebih...dalam exam pun boleh meniru siap bawa hanset pulak tu...aku tak cakap ape2 pun...yela itula namanya budak pandai..kalau setakat meniru tapi taktau cara nak buat bile dah bekerja nanti haram tak tau macam mana cara nak mengendalikan sesebuah sistem kan?orang kata biarlaa kita berusaha sendiri daripada meniru ni....ermm...kenangan tahun ni aku akan ingat sampai bile2...

No comments:

Post a Comment