Wednesday, November 21

D.I.A.R.I

Cik Hani | 21:40 | 0Comments |
Salam all readers,
malam nie aku nak luahkan perasaan aku yang sedih jugalaa.....mana tak nye...aku rasa proposal yang aku buat nie macam NAK KENE REJECT je..erm...aku sebenarnya dah cuba dah nak buat yang terbaik untuk sistem ni, tapi...ish..takpela aku tak nak giveup, aku cuba jugalah tak berputus-ASA..malah sekarang nie aku lebih bersemangat sebab kawan serumah aku ni pun kuat semangat buat final project dia..cara dia boleh buat aku lebih semangat lagi untuk teruskan buat sistem ni hehehee :)

chaiiyookkk cik hani!!!

No comments:

Post a Comment